Shopping

Hej hej sitter och äter frukost nu
Lite ledsen över massa av falska rykten om mig som många säger tur att man har sånna som Steffie som stöttar än, idag ska jag och steffi "sommar shoppa" men ingen har pengar så vi ska bara kolla vad vi vill ha :p hahah vi är lite mobbade kanske xD slutar halv fyra -.- men börjar halv tio så.....ja det är väll värt det, det är så skönt ute asså jag dör!!! Sitter här och väntar tills jag kan gå till bussen så jag får gå i 15 minuter i solen......okej kanske att överdriva vem vill gå till bussen bara för att få sol....okej det kanske är nån men aja ska äta upp sen torka skärmen för den har blivit fettig nu av pannkakorna hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0