I'm back

Hej! Jag är tbx! Behövde bara en pause men nu mår jag bättre än nånsin, det som hände va att jag och Dexter gjorde slut och jag var jätte ledsen över det men det var bara inte rätt men nu har det gått lite över en en vecka och vi är vänner och jag är kär på nytt
Nej skoja bara hahah nej men jag är jätte glad har haft bästa dagen nånsin idag, hade det grymt i skolan och på gympan stack vi till IP i spö regn verkligen spöregn oc hade bara T-shirt men sen va Kenny sjukt snäll och lånade mig hans tröja haha älskar dig tack!!! <3 <3 nej men sen så stack alla tbx för läraren ångra sig men det va jätte kul mitt lag vann och hade bästa laget tävlings tjejerna steffi Carro Henrik och Kenny sen säkert fler men jag kmr inte ihåg hehe sen efter skolan stack jag Carro Hannah och lina till forum och sp köpte jag en klänning sjukt söt ska ha den imorrn tror jag på Sofias tjejmiddag ska bli sjukt mysigt lägger upp bilder sen efter sen när jag köpt klänningen sp träffa jag McLellan och hon köpte en godisräm åt mig sen stack jag hem och vila bara skulle dragit till grönan med Henrik men det kändes inte rätt så jag tig bara en mys kväll fixar håret ska duscha och fixa mig och bli fin till imorrn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0