My Spa Day

När jag duschade kom jag på att jag behövde fixa mig totalt för veckan, veckan va ju så lång och jobbig
I onsdags va jag på begravning och jag var verkligen så sjukt ledsen över det försökte att inte gråta hela tiden och det gick ganska bra men tillslut så blev det för mycket jag ville inte att min familj skulle se mig gråta så jag fick hålla gråten inom mig hela begravningen så gått som det gick, det kändes så hemskt att se dom man älska gråta och veta att man inte kunde göra nånting så nu på kvällarna brukar jag tänka på det :/ men ja Thats Life men ja kände mig helt hängig iaf för allt som hänt inte bara begravningen utan allt drama som hänt i skolan hände en ganska stor sak.... Allt med Dexter (fast inget nu) ja ringde faktiskt Dexter i onsdags och sa att jag ville bli vän med honom han blev jätte förvånad hahah men det kändes bra iaf
Men ja till ämnet jag såg och kände mig hängig så jag gjorde en ansiktsmask, inpackning med håret noppa ögonbrynen färga ögonfransarna och så
Har börjat bli brun i ansiktet SÅ GLAD har alltid varit blekast av alla jag känner men iår ska jag bli brun jag hoppas det går braaaaa det är så synd att det ska regna i veckan!!!!
Känner för att bara sitta och sola och chilla på vår brygga hela veckan haha
Måste köpa byxor oxå har alltid haft det svårt med byxor men äntligen så hittade jag en bra modell på Cubus för mig som jag har flera färger av men nu är alla förstora är ju glad över det oxå för det betyder ju att man blivit smalare men det är jobbigt med alldeles för stora byxor dom är bra långa och så men men ja behöver använda skärp hela tiden och det ser inte snyggt ut när byxorna lxm viker sig för att inte va för stora hahah It's always something wrong men ja sånt är livet hahahahaahah fattar inte vad jag klagar på jag har blivit smalare och fått större självförtroende haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0