My Life

När jag är ledsen är det alltid du som jag går till
Ingen vet så mycket om mig som du
Jag älskar ingen mer en dig
Vi två tillsammans kan göra helt otroliga saker
Ingen förstår oss
Många frågar mig varför och hur jag orkar med dig men svaret är så enkelt som det går FÖR JAG ÄLSKAR DIG
Jag saknar dig hela tiden jag inte är med dig även om det går en dag
Om vi inte ses på en helg blir båda helt galna när vi träffas jag saknar dig mycket då att jag kan börja gråta
Om jag fick välja att dö eller att du dog skulle jag ha valt att dö seriöst för om du dog skulle jag ändå dö av det då
Vi hat bara känt varann sen i augusti men ändå känns det som föralltid
Du är alltid där för mig och jag är alltid där för dig
Jag kan aldrig vara sur på dig som du sa i torsdags vi kan verkligen unte vara sura på varann hur mycket vi än vill
När jag känner att jag vill hata dig eller lämna dig så funkar det inte för jag får bara ångerst att tänka på det
Även om vi kanske inte kommer i samma klass nästa år så måste vi ses hela tiden annars dör jag
Jag älskar dig så enormt och jag klarar verkligen inte ett liv utan dig
Älskar dig Steffie mitt lilla nötskal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0